To była największa degustacja jakościowych win portugalskich od kilkudziesięciu wiodących producentów obecnych na polskim rynku oraz tych, którzy poszukują w Polsce dystrybutorów. Były seminaria oraz degustacje komentowane zarówno dla branży winiarskiej i konsumentów.
Portugalczycy znają już Polskę i doceniają nasz rynek ale wielu z nich jeszcze nie miało okazji współpracować z dystrybutorami czy importerami. Dlatego większość tamtejszych winiarzy, którzy odwiedzają Polskę poszukuje współpracowników i możliwości sprzedaży swoich produktów.
W Warszawie zaprezentowało się kilkudziesięciu z nich oferując wina już od 1,5 euro, co wydaje się być bardzo dobrą ceną, biorąc pod uwagę zawartą w tej cenie jakość. Takich win u nas jeszcze nie ma, a jak najbardziej być by mogły.
Konkurencja na polskim rynku jest oczywiście duża, nie jest wszak łatwo konkurować z wielkimi sieciami sprzedaży, ale biorąc pod uwagę konkurencyjne ceny, wydaje się, że wina z Portugalii mogą być ciekawą alternatywą zarówno dla klientów/konsumentów, jak i ich importerów.