Polska platforma stworzyła narzędzie do realizacji wydarzeń online pod nazwą MEETING15, która zaczyna konkurować z większymi graczami, tak na polskim, jak i zagranicznym rynku. Firma zapowiada obecnie realizację 1000 wydarzeń do końca bieżącego roku i coraz śmielej mówi o sporym sukcesie technologicznego narzędzia stworzonego przez Polaków w skali światowej.
MEETING15 to usługa internetowa w modelu Software as a Service powstała w 2016 r. Obecnie jest najczęstszym narzędziem wykorzystywanym do organizacji złożonych konferencji w Polsce. W poprzednim roku na platformie zorganizowano ponad 360 takich eventów, a do końca obecnego roku MEETING15 planuje przeprowadzić ich nawet 1000. Sporym sukcesem firmy jest 150 tys. zarejestrowanych użytkowników z całego świata, bo to już nie tylko Polska czy Europa ale także Azja.
Kierunek Azja
Dlatego firma zdecydowała się założyć spółkę w Tokio, która odpowiada za działania prowadzone na rynku azjatyckim oraz w regionie Azja-Pacyfik. Warto podkreślić, że to jedna z nielicznych polskich spółek z branży technologicznej, która zainwestowała w Japonii.
Z platformy MEETING15 korzystają nie tylko największe światowe firmy czy państwowe i międzynarodowe instytucje, ale również lokalne firmy. Oferty są krojone na miarę dla każdego organizatora eventów i dopasowywane do możliwości oraz oczekiwań. Praktycznie rzecz biorąc wszystkie branże mogą korzystać z MEETING15 i ogromnie cieszy nas fakt, że korzystają z niej największe firmy korporacyjne na świecie, np. najbardziej znani producenci napojów, samochodów czy znane firmy farmaceutyczne, a także lokalne marki – mówi prezes MEETING15, Paweł Jabłoński.
Nowoczesna konferencja
Rozwój technologii oraz obecna sytuacja na świecie sprzyjają pojawieniu się rozwiązań, które wnoszą organizację konferencji na wyższy poziom. Transmisja online buduje bowiem duże zasięgi – nieporównywalne z wydarzeniami stacjonarnymi.
Nasza platforma zapewnia niespotykane dotąd możliwości w organizacji wydarzeń online. Co ważne, jako firma dostosowujemy się do naszych klientów i oferujemy im rozwiązania na miarę ich potrzeb i możliwości finansowych. To nasz ukłon w stronę tych, którzy pragną zrealizować nowoczesną konferencję, ale budżet może ich ograniczać. Z naszej platformy korzystają różne firmy z prawie każdego zakątka świata – zachwala wiceprezes MEETING15, Tomasz Majewski.
Zakładając, że na evencie obecnych jest 200 osób, liczbę odbiorców można zwiększyć o kolejne 10 tys. dzięki udostępnieniu wydarzenia w sieci. Dlatego też wielu organizatorów realizuje eventy w modelu hybrydowym, czyli połączeniu wydarzenia „na miejscu” z wirtualną obecnością uczestników na platformie. Kolejne wyzwanie dla realizatorów eventów stanowią oczekiwania uczestników, którzy pragną coraz bardziej wyjątkowych doświadczeń bez względu na to, w jak wielkim wydarzeniu biorą udział.
MEETING15 uważa, że powszechne oprogramowania do prowadzenia wideorozmów nie posiada tak rozbudowanego systemu usług i narzędzi, które sam zapewnia klientom. Platforma podaje, że wyszła również naprzeciw potrzebom wydarzeń, których organizacja w sieci wydaje się zbyt ryzykowna i niebezpieczna. Powstało bowiem narzędzie, które służy do realizacji walnych głosowań z wykorzystaniem zdalnego dostępu uczestników dla spółek prawa handlowego, izb gospodarczych, agencji, fundacji, spółdzielni i innych podmiotów podejmujących decyzje z wykorzystaniem procesu tego typu głosowania.
Nieograniczony parasol narzędzi
Za sukcesem innowacyjnej platformy stoi kompleksowość oraz dostosowanie się do nowych oczekiwań zarówno organizatorów, jak i odbiorców wydarzeń online. Możliwości platformy są nieograniczone. Dzięki narzędziu oferowanym przez MEETING15 w jednym miejscu w sieci można przeprowadzić transmisję video z konferencji, wprowadzić niezbędne informacje dla uczestników, np. agendę czy listę prelegentów, dodać bannery reklamowe sponsorów i linki do wybranych profili z kanałów Social Media, pokazując wirtualną prezentację reklamodawców – pisze o sobie firma.
I dodaje, że zespół stale dostosowuje się do konkretnych potrzeb, wprowadzając m.in. bibliotekę gier, wirtualne ankiety, quizy czy pokoje do videorozmów 1:1. Co ciekawe platforma mimo wdrożenia zaawansowanych narzędzi nie wymaga instalacji żadnej aplikacji. Dostosowuje po prostu wyświetlanie treści do danej przeglądarki. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu technologii PWA (Progressive Web Apps).