Piłka nożna: Polski bukmacher sponsorem hiszpańskiej LALIGA

by Leszek Sadkowski

Nowy sezon piłkarski zacznie się już za chwilę. Dlatego rodzimy bukmacher Fuksiarz.pl zdecydował się na pionierski ruch i ogłosił partnerstwo z czołową europejską ligą piłkarską. To pierwsza tego typu współpraca w branży w Polsce. LALIGA to najwyższa klasa rozgrywkowa w Hiszpanii, a zarazem jedna z najpopularniejszych piłkarskich lig na całym świecie.

Współpraca z LALIGA to odważny ruch, a Fuksiarz jako pierwszy polski bukmacher decyduje się na współpracę z europejską ligą TOP 5.

Partnerstwo z topowym partnerem

Partnerstwo z LALIGA to kolejny krok w rozwoju naszej marki. Pomysły, które będziemy mogli zrealizować dzięki tej współpracy, będą powiewem świeżości. Jesteśmy dumni, że jako pierwsi w naszym kraju ogłaszamy współpracę na tak szeroką skalę – mówi Aneta Tylicka, Prezes Zarządu w Bukmacherska do której należy brand Fuksiarz.pl.

Fuksiarz.pl wszedł na polski rynek w 2021 roku. Wcześniej wprowadzał rozwiązania Early Payout, która polega na tym, że przy dwubramkowym prowadzeniu wytypowanej drużyny, mecz zostaje rozliczony jako wygrany bez względu na końcowy wynik.

Kolejną opcją zaproponowaną przez bukmachera jest Cashback bez limitu na LALIGA. Przy spełnieniu odpowiednich warunków, gracze mogą odebrać 50 proc. zwrotu za każdy przegrany zakład postawiony na hiszpańską ligę. Partnerstwo z topową europejską ligą pozwala więc na kolejne realizacje, które mogą zachęcić konsumentów do gry.

Dodajmy, że współpraca z hiszpańską marką umożliwia także nowe kampanie reklamowe.

Czym jest LALIGA?

Sponsoring LALIGA został ogłoszony na konferencji prasowej, której gościem specjalnym był ambasador hiszpańskiej ligi – Steve McManaman, były piłkarz Realu Madryt (1999 – 2003), który na swoim koncie ma dwa mistrzostwa ligi hiszpańskiej i dwa triumfy w Lidze Mistrzów.

LALIGA to prywatne stowarzyszenie odpowiedzialne za organizacje zawodowych i krajowych rozgrywek piłkarskich. Składa się z 20 klubów, grających w LALIGA EA Sports, czyli pierwszej lidze oraz 22 drużyn, rozgrywających swoje mecze w drugiej – LALIGA Hypermotion.

Posiada ponad 200 milionów obserwujących na wszystkich platformach społecznościowych, a z odbiorcami komunikuje się w 16 językach. Stowarzyszenie jest także aktywne społecznie – dzięki swojej fundacji to pierwsza profesjonalna liga piłkarska na świecie, która organizuje rozgrywki dla zawodników z niepełnosprawnością – LALIGA Genuine.

Obecni w 41 krajach

Hiszpańska marka może pochwalić się najbardziej rozbudowaną, międzynarodową siecią podmiotów sportowych – dzięki nim jest obecna w 41 krajach.

Partnerstwo z Fuksiarzem jest dla nas ważne. Nasza współpraca zapewni polskim fanom LALIGA możliwość bliższego poznania hiszpańskich klubów i przeżycia z nimi wyjątkowych doświadczeń – stwierdził Oscar Mayo, LALIGA Executive Director.

***

Fuksiarz.pl to brand należący do Bukmacherska. Firma została założona w 2021 roku przez Marcina Szpalerskiego, który dotychczas pełnił obowiązki Prezesa Zarządu. Pod koniec 2022 roku zastąpiła go Aneta Tylicka, zostając tym samym pierwszą kobietą zarządzającą firmą bukmacherską w Polsce. Nazwa firmy powstała od słowa „fuks”, czyli szczęście.

Możesz również lubić