French Touch po raz ósmy. Oto jak Francuzi promują swoje marki

by Leszek Sadkowski

Show artystyczne z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd m.in. Garou, Suzane, Matta Pokory, Tre Voci, Jean Michel-Jarra, kabaretu Paradis Latin, domu mody On Aura Tout Vu, ogólnopolska akcja handlowa oraz kolejne wydanie magazynu La BelleVie!. To najważniejsze wydarzenia tegorocznej edycji obchodów przyjaźni polsko-francuskiej. Na autopromocji Francuzi znają się jak mało kto.

27 października o godzinie 19.00 odbędzie się uroczysta Gala w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. W tym roku na scenie pojawią się francuskie gwiazdy: Garou, Suzane, Camille Bertault, Matt Pokora, In-Grid, Sarah Schwab oraz polscy wokaliści: Tre Voci, Feel i Justyna Steczkowska. Specjalnym występem dwóch wokalistek z Ukrainy: Julii Belei i Urany, organizatorzy zwrócą uwagę na wciąż trwające walki. Gościem honorowym gali będzie Jean-Michel Jarre. Jak co roku apetyt na Francję rozbudzi specjalna akcja handlowa, która odbędzie się w dniach 15 do 31 października, a do rąk czytelników trafi też wydanie magazynu La Belle Vie!

Czym jest French Touch?

Wszystko zaczęło się w 2015 roku, kiedy to odbyła się pierwsza edycja French Touch. Od tej pory dziesiątki artystów z Polski i Francji tworzyło tradycję, która na stałe wpisała się w kulturalną mapę wydarzeń w Polsce. W tym roku po raz 8. na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie zobaczymy show – Galę French Touch 2022, będącą zwieńczeniem tegorocznego święta przyjaźni polsko-francuskiej, transmitowaną na żywo w telewizji.

Kiedy siedem lat temu przyszedł mi do głowy pomysł zorganizowania zupełnie nowego wydarzenia pod nazwą French Touch La BelleVie, miałem w głowie ideę świętowania przyjaźni polsko-francuskiej. Ten projekt przypominał słodki sen, nieco idealistyczny, niemający wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednak po latach, solidarność narodów stała się głównym tematem aktualnych wydarzeń. Nie rozwodząc się nad meandrami geopolityki, które wstrząsają Europą i zagrażają jej równowadze, dzisiaj nie mam już wątpliwości, jak wielką wartością są więzi łączące narody, jak wiele przynoszą nadziei. Skonfrontowani z rzeczywistością, bardziej niż kiedykolwiek powinniśmy pamiętać, że wszyscy potrzebujemy silnej wspólnoty wykraczającej poza granice jednego państwa. Bardziej niż kiedykolwiek doceniamy dziś otwartość i empatię oraz hojność i solidarność – mówi Daniel Teboul Prezes French Touch.

Apetyt na Francję

Handlowa odsłona French Touch, odbędzie się w dniach 15-31 października, przy współpracy z ponad 6 000 punktów handlowych i usługowych z całego kraju oraz partnerami wydarzenia, takimi jak Biedronka, La Biosthétique, Michelin. Ta dwutygodniowa akcja skierowana do wielbicieli francuskich produktów, pozwala odkryć szeroki wachlarz francuskich produktów w polskich sklepach. Daje też możliwość dostrzeżenia, jak licznie, i w jak wielu branżach reprezentowane są w Polsce francuskie firmy.

I co bardzo ważne w biznesie, pokaże to, jak silna jest wciąż francuska marka na świecie i jak należy promować własne produkty w innych krajach. Z tym w Polsce wciąż jeszcze są duże problemy. Warto więc uczyć się od Francuzów, bo rzeczywiście potrafią robić to dobrze.

Możesz również lubić